Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


fredag 31 maj 2013

Wettex Power 2in1

Har i flera år fungerat som Buzzador, men det senaste året har det inte kommit kampanjer jag fått delta i.
Äntligen igår fick jag besked att få delta.

Vad passar inte bättre än städprodukt.
Med barn i familjen är man i behov av städning hela tiden.
Nu väntar jag på produktpaketet och skall prova.
Därefter skall några bekanta få prova på den också.

Så här beskriver Buzzador wettex produkten:

Avslöjar sommarsolen verkligheten - ditt hem skulle behöva en sommarstädning?  
Wettex Power 2in1är nya generationes svampduk. Dess unika hemligheter är uppsugningsförmåga och patenterade PowerLines som gör det enklare att bli av med envisa fläckar och smuts lätt och utan att repa ytor. Wettex Power 2in1 är en perfekt assistent i köket!

Jag återkommer med erfarenheter.

1 kommentar:

  1. Släng in en trasa till hälsocentralen så kan jag oxå gnida lite ;)

    SvaraRadera