Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


söndag 5 maj 2013

Födelsedag

Har blivit så överraskad i år igen. Själv tänker man inte på sin födelsedag mer, men andra tycks komma ihåg en.
Redan på fredagen började gåvor droppa in. Då blev det nya klykor och åror till båten. Igår kom svärmor med en liten gran och senare dök plötsligt två av fastrarna upp med en fin orkide. Faster som även är min gudmor följer bloggen och vet precis vilka färger som gäller för mig. En fin vit blomma i grå kruka.

Idag på riktiga dagen blev jag verkligen förvånad. En ny iPad med fodral. För två år sedan fick jag den första och nu då jag använder den nya så kan jag konstatera att det var fint med en ny. Så snabb den är. Nu kan jag ju även blogga med iPaden då den har kamera :)

Kanske jag blir aktivare nu, vi kan ju hoppas!

Därtill blev det pengar som gått åt till shopping som ni får se imorgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar