Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


måndag 6 maj 2013

Födelsedags shopping

Garderoberna har uppdaterats lite. Gant har ysmy för tillfället (ystävämyynti).

Åt mig själv blev det inte så många plagg, men två som jag behövde (blå kofta och collegebyxor) och ett som impuls, dvs den längre tunikan. Tiden bara rann iväg och jag konstaterade att nästa gång får Masi själv komma med och kolla åt sig, så jag får koncentrera mig på barnens och mina uppköp :) Hade nog en hel del annat jag tänkte att sku komma med hem, men det får bli till höstens tillfälle.

Barnen fick mest, men de är kanske mest i behov av nya kläder. Brukar hålla mig till basplagg och någon extra om det råkar finnas nåt för bra pris. Rocken åt Liam var kanske sådan jag inte planerat, men kunde bara inte lämna den dit för det priset jag fick det. Åt Jamilah var kanske shortsen och legginsen sådana.

För att inte göra gubben ledsen så fick även han en huppari och en tröja.

Tror vi shoppat för en tid framåt nu, eller hur?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar