Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


fredag 3 januari 2014

Omklädningsrummet

Alltid lika skönt då man fått något nytt gjort.
I omklädningsrummet fick vi på nyårsdagen upp spegeln samt några krokar för handdukar.


Lampan är tillfällig tills jag hittar nån lämpligare. Den gråa krukan är ny och skall ut på våren, tills dess fungerar den som förvaring.



Som krokar har vi riktigt simpla från Ikea.


Katten har fått sig en bädd på bänken. Bänken är en gammal möbel från då jag var liten som vi förvarade leksaker i. Nu är den målad till vit och fungerar utmärkt hos oss. Fårskinnet är mitt som jag fått av mommo som liten då dom hade egna får.


Allt blir mer färdigt hela tiden. Nog är det så härligt att vi har ett färsigt hus. Såg idag genom bloggens första inlägg från 2011 och inte skulle jag orka med samma på nytt.





2 kommentarer:

  1. Har mycket läst din blogg men sällan lämnar jag ett märke av det. Nu gör jag det för du har blivit utmanad, kolla här: http://kilonabortmed.blogspot.fi/2014/01/utmanad.html

    SvaraRadera