Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


tisdag 18 februari 2014

Ljus från Klinta

En ny bekantskap är Klinta massageljusen.


I Pargas säljs de i frisörsalongen Cut'n'Loxx. Hon säljer på rea bort förra säsongens ljus så unnade mig själv ett härligt med så fräsch doft.




Då ljuset brinner kan man hälla vätskan i handen och använda till massage eller som handkräm. Själv kommer jag nog bara att njuta av doften.

Tyckte ljuset var så vårigt, så plockade fram det nu redan då det kändes som vår idag då solen sken och marken är bar.

Från och med nästa vecka får våren gärna börja komma för min del. Saknar solen o värmen.


1 kommentar:

  1. Nämen nu måste jag bara förbi och kolla in ifall hon har några ljus kvar! Just de där ljusen har jag letat efter!

    SvaraRadera