Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


tisdag 24 september 2013

NannaNella

Hittade en ny mysig butik idag.
Var på kundbesök i nya knutar och upptäckte NannaNella.

Fanns en hel massa jag kunde ha köpt.
Med hem kom en dörrstoppare till huvuddörren som är ända dörren utan inbyggd stoppare,  samt en klädhänhare.


Klädhängaren har jag ännu inte bestämt vart den kommer.
Jamilah vill förstås ha den, men tror den får bli för mina kläder i sovrummet.


Försäljaren hade själv sin i tamburen med Kartells pall i samma kristalliga stil under. 
Ingen dum idé alls, men sådan pall har jag inte.

Webbutiken ska strax öppna, men lönar sig att besöka butiken. Färgskalan är svart/vit/grå med en massa färgklickar. Just i min smak.

Finns även på Facebook, kolla in.

Inlägget är inte sponsorerat. Vill bara lyfta fram och informera att butiken finns och supertrevlig försäljare/ägare är det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar