Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


torsdag 27 juni 2013

Stolar till terassen - äntligen


Vilken tur att jag väntade med inköp av stolar.
Provsatte dessa i början av juni, men iddes inte köpa dem då eftersom rappningen var i full gång.

I förrgår kom det epost från det blågula varuhuset om ytterligare -15% rabatt på rea-produkter för de med family-kortet.

Gissa om jag blev glad då jagmärkte att dessa stolar var på rea.
Då vi behövde 10 stycken så glädjer det nog mycket med ordentlig rabatt.

Idag kom mannen hem med 10 stycken stolar, så igen ett steg närmare "grillfest" eller hur :)


Jag ville ha lättskötta stolar, som inte kräver nån sittdyna.
Dessa ger passlig efter då man sitter.


Bordet är fortfarande lite för högt, det bör nu sänkas lite, sen är det perfekt.

1 kommentar:

  1. Tror bestämt jag vill provsitta stolarna näst jag kommer till Las Pargas bara ni är hemma :)

    SvaraRadera