Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


lördag 29 december 2012

Julklappar

Julgubben var otroligt snäll i år igen.
En massa grejer vi behöver,
vissa överraskningar också
 
Lövblåsare för mina stenpartier som samlar en massa löv.
Nu behöver jag inte för hand stå och plocka löven.
 
En askdammsugare för får brasa.
Nu skall det inte flyga aska i huset mer då brasan töms.
 
 
Det blir rensning i handduksskåpet.
En hel hög nya fina handdukar.


Bluray spelare till nedre tvn.
 

 
Kökshandduk och trasa i vår färgskala.
Fina motiv.

 
En bok som jag som Pargasbo gärna har i bokhyllan.
Dessutom råkar min moffa vara på bild också.
 
Har inte vetat hur mycket Pargas Kalk betytt för pargas innan jag bläddrat i denna.
Dom har ju varit inblandade i det mesta som förverkligats i Pargas.
Därtill tog dom väl hand om sina anställda på alla möjliga vis.
 
Lönar sig att skaffa.

 
En gåva till bara mig.

 
Därtill några riktigt värdefulla gåvor jag får tacka pappa för.
 
TACK för alla gåvor,
många saknas härifrån men är minst lika viktiga.
 

1 kommentar: