Från en igenvuxen skogstomt till en byggplats, för att sedan bli ett hem för vår familj. Följ med förvandlingen.


söndag 7 oktober 2012

En korg som varit säng

Fick av mommo och moffa en fin stor korg.

 
Kom ihåg att jag sett sådan hos dem,
så frågade om jag kan få en för veden.
Denna fina korg har faktiskt varit en säng för min mamma och hennes bröder då de var riktigt små.

 
Ännu är jag osäker hur jag skall placera den,
men till en början får den stå framför brasan
 
Kvällen avslutades med gös i ugnen.
Snäll "svåger" som gav av sin fångst åt oss.



7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nästan så jag borde hitta nån annan funktion för sen och inte ved. Vad det sku vara vet jag inte.

      Radera
    2. Du får skaffa dig en till liten gullknopp som får sova i den här ;)

      Radera
    3. Inte så dum ide', men nog inte aktuellt :)

      Radera
  2. Nästan så jag skulle föreslå att du sku spraymåla den svart fast då förstör ju du nog historien i korgen! Fin korg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vågar nog inte måla den här. Liam har i sitt rum en liknande och den har inget känslovärde, så kanska jag sku försöka fixa den lite :)

      Radera
  3. Kom ihåg att flytta bort korgen då ni eldar för de kan gå ganska tokigt om de flyger en gnista in i korgen. :-/

    SvaraRadera